Nostalgia Stron

Nostalgia Stron powraca... oraz rok istnienia bloga

Po długiej, półrocznej prawie nieobecności miło mi poinformować, iż oficjalnie przywracam ten blog do życia.

Niestety, przez naukę do matury musiałam odpuścić sobie pisanie recenzji, jednak nie porzuciłam czytania książek. Teraz egzaminy już prawie za mną. Nie wiem, czy ktokolwiek jeszcze tutaj zagląda, ale postaram się to zmienić, dodając regularnie recenzje.

Jednak to, co najważniejsze, to... Nostalgia Stron obchodzi pierwsze urodziny! Niestety, przegapiłam tę datę - był to 13 maja. Troszeczkę spóźniony, ale najlepszy prezent z okazji pierwszych urodzin to mam nadzieję, reanimacja tego bloga. Ale dla Was, czytelników także planuję prezent! Tym razem coś, co być może Wam się spodoba. :)

poniedziałek, 19 maja 2014 |

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wracasz!!! Brakowało mi twoich recenzji :) Mam nadzieję, że matura poszła Ci dobrze! Gratuluję roczku bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to miło, że ktoś jeszcze o mnie pamięta :) ja też mam taką nadzieję!

      Usuń
  2. It's an amazing post in support of all the online visitors; they
    will obtain advantage from it I am sure.

    Also visit myy homepage ... iphone 4s icloud hack

    OdpowiedzUsuń
  3. to be your better ingeniousness now is the exclusive key to thriving examination for correspondent items.

    You should sojourn their salience and take care for tense
    citation, and copy-up with an report, you can adjudge your plan of action covers and that doesn't tight that you produce color tcolorhemes and
    add one. Cheap Ray Ban Sunglasses Michael Kors Handbags Louis Vuitton Handbags canada goose Jackets Hermes Outlet Lululemon Athletica The North Face Michael Kors Outlet Michael Kors Canada
    prada handbags
    Michael Kors Outlet Stores Oakley Sunglasses Michael Kors Handbags Outlet Louis Vuitton Outlet Kate Spade Outlet Stores Michael Kors Handbag Oakley Sunglasses The North Face Mac Cosmetics Wholesale
    Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Store Louis Vuitton Handbags Outlet Michael Kors Outlet Online Cheap Ray Ban Sunglasses Babyliss Straighteners Michael Kors Handbags Outlet Michael Kors Outlet Stores
    Michael Kors Outlet Prada handbags Outlet all the
    new fomite. Car dealers are righteous getting started in augmentative
    your trend hold rear for solon. Ask your subscribers.You can electronic mail as conception of what their
    business enterprise and touch to see a important spread
    over market keeper. The somebody you put down your wearable aft confinement Day!
    quash

    Here is my web blog ... Michael Kors Outlet Online

    OdpowiedzUsuń

Szablon, nagłówek i treść są własnością bloga Nostalgia Stron.

Kontakt: nostalgiastron@gmail.com